Azizoğlu :Trabzon İl Kültür ve Turizm Müdürümüz Sayın Tamer Erdoğan ve kıymetli heyetiyle birlikte ilçemizde incelemelerde bulunduk.

Eski belediye binamızın restorasyonu, kütüphane ve kültür sanat merkezi olarak yeniden ilçemize kazandırılması noktasında istişarelerde bulunarak sahada değerlendirmeler gerçekleştirdik.

Geçmişin izlerini koruyarak geleceğe değer katacak bu projeyi ilçemize en güzel şekilde kazandırmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.

#KültürveTurizmBakanlığı #Kütüphane #Trabzon #Sürmene #SürmeneBelediyesi



Muhabir: Ömer Altıntaş




