Zirvenin sonucuyla ilgili olarak İletişim Başkanlığı'ndan açıklama yapıldı. Açıklamada "Türkiye, hangi bahaneyle ve sebeple olursa olsun güney sınırları boyunca bir "teröristan" kurulmasına kesinlikle izin vermeyecektir" denildi


Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığındaki Dolmabahçe'deki güvenlik zirvesi sona erdi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan başkanlığındaki toplantıya; Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, İletişim Başkanı Fahrettin Altun, Milli Savunma Bakanı Yaşar Güler, Genelkurmay Başkanı Org. Metin Gürak, MİT Başkanı İbrahim Kalın ve Cumhurbaşkanı Dış Politika ve Güvenlik Başdanışmanı Akif Çağatay Kılıç katıldı

LEGDER’DEN KURS EĞİTMENLERİ İLE MUHTEŞEM FİNAL
LEGDER’DEN KURS EĞİTMENLERİ İLE MUHTEŞEM FİNAL
İçeriği Görüntüle


14.30'da başlaması planlanan zirve, saat 16.15'te başladı. Zirve yaklaşık 45 dakika sürdü.

Zirve sonrası açıklama yapılmadı.

Muhabir: Haber Merkezi