Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu ,Tedavileri devam eden Trabzon Düzköy Belediye Başkanı Selim Çelenk ve Önceki Dönem Akçaabat Dörtyol Belde Belediye Başkanı Cevat Birinci’yi ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.

Bakan Uraloğlu ziyareti sonrası yaptığı açıklamada ;Cenab-ı Allah’tan kendilerine şifa niyaz ediyor, en kısa sürede sağlıklarına kavuşmalarını temenni ediyorum.


Muhabir: Ömer Altıntaş




